Ο κ. Χρήστος Βιολέτης είναι ειδικός στην κερδοφορία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Σπούδασε μάρκετινγκ και οικονομική ανάλυση στις ΗΠΑ όπου έκανε καριέρα ως σύμβουλος επιχειρήσεων αλλά και ως επιχειρηματίας ο ίδιος. Η κερδοφορία μιας επιχείρησης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Βασικός παράγοντας είναι το μάρκετινγκ που κάνετε στην επιχείρησή σας. Ένας απλός επαγγελματίας της διαφήμισης δεν αρκεί για να κλείσει τις τρύπες σε μια επιχείρηση που χάνει κέρδη, ακόμα κι αν είναι σε θέση να τα αυξήσει. Αντίθετα, ένας ειδικός στην κερδοφορία χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση απλώς ως όχημα και εξετάζει/προσαρμόζει τις απαραίτητες παραμέτρους για την επίτευξη των οικονομικών σας στόχων.